Seminář na Staré vodě 13. – 15. 3. 2008
Výběr ze závěrečných dotazníků
-
Co se mi na semináři líbilo, co bylo příjemné?
Atmosféra, prostředí, program, lidé.
Příjemné prostředí, perfektní připravenost přednášejících.
Lektoři, prostředí, atmosféra, náplň kurzu, vaše ochota předat své zkušenosti.
Líbila se mi atmosféra, vzájemná otevřenost a sdílení, inspirace...
Všechno, byla jsem ze všeho unešená.
Lektoři, příjemná atmosféra, osobní přístup, ochota podělit se o zkušenosti, metodiky (bez nároku na autorská práva – cenné, v dnešní době neobvyklé), odbornost a připravenost lektorů, otevřenost ke spolupráci.
Dobrá parta, pěkné a podnětné přednášky – nebyla nuda, dobré jídlo a příroda.
Seminář se mi líbil celý, atmosféra byla vynikající, příjemní lidé, ochotní zodpovědět všechny dotazy. Všechna témata byla zajímavá a inspirativní.
-
Co se mi na semináři nelíbilo, co bylo nepříjemné?
Opravdu mě nic nenapadá, už vím, nebylo možné zvládnout účast na všech sobotních večerních seminářích.
Mohli jsme chodit více ven a poznat zdejší okolí.
Nic mě nenapadá – poklona pro vás!
Nic jsem u sebe nezaznamenal.
Chápu, že bylo třeba využít čas – vše šlo rychle za sebou.
-
Která témata byla zajímavá?
Všechna.
SOR, jak napsat projekt, výběr aktivit.
Prezentace nového předmětu SOR, jak se píše projekt, projekt Doopravdy. Tedy doopravdy mě vše zaujalo, díky.
Metodika k SOR, způsoby hodnocení.
Hodnocení studentů, nové metody výuky, projekt, zavedení nového předmětu SOR.
Metodiky SOR, prezentace projektu Doopravdy, jak psát projekty.
Pro mě každé.
Hodnocení, SOR, tvorba projektu … pro mne všechno!
Vše, co se týkalo SOR, zkušenosti z CMG i od ostatních.
-
Která témata mohla být vypuštěna?
Žádná.
Nemám připomínek.
Původně jsem myslel, že plánování projektu bude na nic, ale nakonec to bylo zajímavé a mám o tom konkrétnější představu.
-
Myslíte si, že má smysl pokračovat v podobných aktivitách?
Určitě!
Jednoznačně ano!
Určitě ano.
Určitě. Je dobré, když se takové věci, programy a zkušenosti šíří.
Určitě! Nejenom, že to má smysl, myslím, že je to nutnost!
Určitě ano, je to dobré i pro výměnu zkušeností – i když nevím, jestli jste se od nás něco inspirujícícho dozvěděli – my od vás ano!
-
Jakým způsobem využijete získané informace a materiály?
Ve své práci (nové metody, nové nápady, inovace, možnost porovnání), k sestavení projektu.
Přímo v hodinách.
Pro vyučování a práci s mládeží ve skupinkách a o prázdninových aktivitách.
Jsem zvědavá, co se u nás podaří zrealizovat.Určitě v rámci klimatických a adaptačních pobytů jednotlivé aktivity.
Rozhodně pro osobní potřebu a současně budu intenzivně pracovat na tom, aby byl předmět zařazen alespoň v nějaké podobě na naší škole.
Předám je dalším vyučujícím, materiály využiji v hodinách.
Inspirace k přípravě programů.
Využiji je ve výuce, k přesvědčení svých kolegů o vhodnosti bodového hodnocení, k odvaze zkusit napsat projekt.
V předmětech, které učím, při akcích s mladými lidmi ve farnosti.
-
Další poznatky a sdělení:
Děkuji za vše, jsem ráda, že jsem zde mohla být a vše prožít!
Díky za vše.
Děkuji za vše!
Dozvěděla jsem se mnoho informací, o kterých jsem doposud nikdy neslyšela.
Pokračujte!
Bylo to tu s vámi moc prima, děkuji všem! A hlavně to bylo DOOPRAVDY! Jste skvělí!
Díky za vše! Ať se vám všem dobře daří!
|
|
Projekt je spolufinancován z prostředků ESF a rozpočtu ČR
"Co chcete dokázat a co jste schopni dokázat, je omezeno pouze tím, co si dovedete vysnít."
Mike Melville
|