Reflexe ze seminářů pro pedagogy
Seminář na Staré vodě 13. – 15. 3. 2008
Výběr ze závěrečných dotazníků
  1. Co se mi na semináři líbilo, co bylo příjemné?
    Atmosféra, prostředí, program, lidé.
    Příjemné prostředí, perfektní připravenost přednášejících.
    Lektoři, prostředí, atmosféra, náplň kurzu, vaše ochota předat své zkušenosti.
    Líbila se mi atmosféra, vzájemná otevřenost a sdílení, inspirace...
    Všechno, byla jsem ze všeho unešená.
    Lektoři, příjemná atmosféra, osobní přístup, ochota podělit se o zkušenosti, metodiky (bez nároku na autorská práva – cenné, v dnešní době neobvyklé), odbornost a připravenost lektorů, otevřenost ke spolupráci.
    Dobrá parta, pěkné a podnětné přednášky – nebyla nuda, dobré jídlo a příroda.
    Seminář se mi líbil celý, atmosféra byla vynikající, příjemní lidé, ochotní zodpovědět všechny dotazy. Všechna témata byla zajímavá a inspirativní.
  2. Co se mi na semináři nelíbilo, co bylo nepříjemné?
    Opravdu mě nic nenapadá, už vím, nebylo možné zvládnout účast na všech sobotních večerních seminářích.
    Mohli jsme chodit více ven a poznat zdejší okolí.
    Nic mě nenapadá – poklona pro vás!
    Nic jsem u sebe nezaznamenal.
    Chápu, že bylo třeba využít čas – vše šlo rychle za sebou.
  3. Která témata byla zajímavá?
    Všechna.
    SOR, jak napsat projekt, výběr aktivit.
    Prezentace nového předmětu SOR, jak se píše projekt, projekt Doopravdy. Tedy doopravdy mě vše zaujalo, díky.
    Metodika k SOR, způsoby hodnocení.
    Hodnocení studentů, nové metody výuky, projekt, zavedení nového předmětu SOR.
    Metodiky SOR, prezentace projektu Doopravdy, jak psát projekty.
    Pro mě každé.
    Hodnocení, SOR, tvorba projektu … pro mne všechno!
    Vše, co se týkalo SOR, zkušenosti z CMG i od ostatních.
  4. Která témata mohla být vypuštěna?
    Žádná.
    Nemám připomínek.
    Původně jsem myslel, že plánování projektu bude na nic, ale nakonec to bylo zajímavé a mám o tom konkrétnější představu.
  5. Myslíte si, že má smysl pokračovat v podobných aktivitách?
    Určitě!
    Jednoznačně ano!
    Určitě ano.
    Určitě. Je dobré, když se takové věci, programy a zkušenosti šíří.
    Určitě! Nejenom, že to má smysl, myslím, že je to nutnost!
    Určitě ano, je to dobré i pro výměnu zkušeností – i když nevím, jestli jste se od nás něco inspirujícícho dozvěděli – my od vás ano!
  6. Jakým způsobem využijete získané informace a materiály?
    Ve své práci (nové metody, nové nápady, inovace, možnost porovnání), k sestavení projektu.
    Přímo v hodinách.
    Pro vyučování a práci s mládeží ve skupinkách a o prázdninových aktivitách.
    Jsem zvědavá, co se u nás podaří zrealizovat.Určitě v rámci klimatických a adaptačních pobytů jednotlivé aktivity.
    Rozhodně pro osobní potřebu a současně budu intenzivně pracovat na tom, aby byl předmět zařazen alespoň v nějaké podobě na naší škole.
    Předám je dalším vyučujícím, materiály využiji v hodinách.
    Inspirace k přípravě programů.
    Využiji je ve výuce, k přesvědčení svých kolegů o vhodnosti bodového hodnocení, k odvaze zkusit napsat projekt.
    V předmětech, které učím, při akcích s mladými lidmi ve farnosti.
  7. Další poznatky a sdělení:
    Děkuji za vše, jsem ráda, že jsem zde mohla být a vše prožít!
    Díky za vše.
    Děkuji za vše!
    Dozvěděla jsem se mnoho informací, o kterých jsem doposud nikdy neslyšela.
    Pokračujte!
    Bylo to tu s vámi moc prima, děkuji všem! A hlavně to bylo DOOPRAVDY! Jste skvělí!
    Díky za vše! Ať se vám všem dobře daří!
Projekt je
spolufinancován z prostředků ESF
a rozpočtu ČR

"Co chcete dokázat a co jste schopni dokázat, je omezeno pouze tím, co si dovedete vysnít."
Mike Melville
© 2008–2024 Cyrilometodějské gymnázium, základní škola a mateřská škola v Prostějově
TOPlist